2014年11月18日 星期二

東京之旅(序)

9月底時,其實我去了一趟東京旅行…
就是個普通的旅行呢…
簡單地說就是:食和買


查看照片時發現照片也影了很少,大概會是文字較多的遊記…



這趟旅行早在3月時就買好機票,行程也早在當時已經訂下來。
一共八天七夜(9/29-10/5),要把假期好好利用所以去了八天…
這是正式踏入社會工作後的第一個旅行,有種…莫名的感動…

而9/29-30這兩天NMB在橫濱有兩場全團巡演,剛好我的行程9/29是要去橫濱…
本來也想去看的,但不是手機會員無法抽會員票,
等公開發售時票已經賣完,無緣了…




當日搭9點半的機,到達時間是日本時間3點正。
坐到快腰痛,加上同機是很吵鬧的大陸旅行團…
想睡也睡不了,飛機餐也很不吸引…

 …有我最討厭的沙律


坐窗口位要影天空是常識吧!



落機後竟然一路暢通無阻,過關也不用排隊,比我的預計足足快了一小時。

出閘後,東京之旅便正式開始!





(終於找到上傳相片的方法了,之後也會在公司偷偷打字加快趕進度的XD)

8 則留言:

  1. >> 終於有日本遊記~
    >> 不吸引的飛機餐, 是那間航空 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作為一個澳門人,當然是澳門航空吧 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. ........終於找到也討厭沙律的人
      (朋友們都喜歡沙律,顯得我太異類了..

      刪除
  3. 踏入社會之後,每年年假就係為左去旅行而努力返工的路過))
    等睇女王去食左D咩好介紹~買就‥單1個渋谷区就夠在下賣血賣器官都唔得掂/_\

    只可以話‥食過既飛機餐之中,只有麵包同沙津係冇試過出事XDD
    主食出事就經常啦~粥粉麵飯都會出事!最想死係生果盤有波羅而令其他該甜的都變酸‥

    女王係去成田定羽田?入境唔耐,等行李都需要多少少少少時間,不過排隊買N’EX先耐-,-"又要等車,次次都玩成個鐘先離開得到機場><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我...其實無咩好介紹,都係合眼緣就去食=w=
      記得以前d飛機餐係幾食架...
      而加就...有得你食已經好好..
      我入成田啊,不過我真係好順利無咩點等過

      刪除
  4. 終於輪到你把食物照放上來吸引我了吧 XDD
    希望快點看到正式的行程內容~

    回覆刪除