2016年3月4日 星期五

儲人品有獎活動

登登登櫈!N年沒辦的有獎活動終於回來了~
有看34小時遊記的各位應該知道,這趟旅程我真的是花光了人品…
在新的一年為了重新把人品儲回來,決定辦活動送獎品出去,希望能把人品儲回來。

這次活動的參加方法很簡單,只要大家在這篇留言,說下對我的祝福字句就可以參加抽獎 XD
例:祝kapek人品爆發到宇宙 ←不能copy這一句啊

得獎名額一共三位,獎品暫時沒有定下來,範圍大概是年曆、寫真書、CD和生寫等等。
大部分都是友美和乃團的東西,然後看得獎者的推是誰再作決定…
如果手上又沒有你所推的東西,為了推廣我還是會送上以上兩位的獎品!
P.S. 如無意外每個得獎者都會附送一套友美117 10週年紀念杯墊+徽章

那麼就請大家送我一點祝福吧!謝謝!

截止時間:3月8日23:59
公佈時間:3月的某一天

10 則留言:

  1. 祝kapek女王金錢無限,運氣有如怨靈纏身一樣,用不完趕不走,不過最緊要身體健康~

    p.s. 為了禮物,我決定把詛咒的說話吞回肚裡~ XD

    回覆刪除
  2. >> 祝kaka女王敗家→去日本→過一會→敗家→去日本......無限輪迴 XD

    回覆刪除
  3. 祝kakaka女王人品爆發來香港獨中一億六合彩再請我地全部勸敗團去日本睇con yeahhhhhhhhh

    回覆刪除
  4. 祝你下個行程人品再爆發>3<有意想不到既驚喜•3•!友美同七仔都咁愛你ㄟ(≧◇≦)ㄏ

    回覆刪除
  5. 你這個是儲祝福,不是儲人品活動吧 ( ̄▽ ̄)
    祝kaka女王越敗越有,越推越多,同埋想幾時去日本就去!!
    不過最緊要都係開開心心,仲有身體健康~
    P.S. 獎品會是由kaka女王親自來港派發嗎?

    回覆刪除
  6. 祝女王大人唔只儲返哂D人品,仲多到漏D俾在下XDD
    在下生日都用盡今年份既人品,不過..值得既~只係,最好都儲返D人品..啦....

    回覆刪除
  7. 祝Kapek女王的錢用極都仲有,人品用極都有剩,
    而且每次抽event都能夠1次就中,
    最後當然係工作順順利利,升職加人工啦,
    同埋最緊要係越推越多啦XDDD

    回覆刪除
  8. 祝kapek次次抽乃團生寫都見到銀色閃閃的貼紙~有沙友理可以比我保管><

    回覆刪除
  9. 好似好耐無留言啦←
    祝kapek女王無論幾時去參加event都順順利利,天氣幾時都咁好~
    最緊要身體健康,工作順利,敗家不斷!
    PS睇完34小時之旅,搞到我都想試下去咁短XD

    回覆刪除
  10. 祝kaka女王人品每日renew~~日日爆燈~
    抽event 長抽長中神席~~
    旅程每日也好天氣~~~
    敗家資金用不盡~~~
    身體健健康康~~~~~
    開開心心過每天~~~~

    回覆刪除